سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی :

شاخص پوشش اینترنت در نیکشهر تا پایان دولت به ۸۰ درصد می‌رسد

معین الدین سعیدی گفت: شاخص پوشش اینترنت در شهرستان نیکشهر براساس قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان دولت به ۸۰ درصد می‌رسد تا بخشی از مشکلات مردم در این حوزه مرتفع شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، قصرقند، کنارک، نیکشهر و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخبگان، بانوان، دانشجویان، فعالان و کنشگران اجتماعی نیکشهر اظهارداشت: قشرهای مختلف مردم در کنار مسوولان با مطالبه گری صحیح می‌توانند مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.

او افزود: معلمان خرید خدمات با وضعیت معیشتی سختی روزگار می‌گذرانند و با حداقل حقوق و کمترین مزایا فعالیت می‌کنند بنابراین هر چه سریعتر باید به وضعیت انان رسیدگی شود.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث بودجه توسعه سواحل مکران مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان به نیکشهر تخصیص پیدا کرده که در حوزه راه‌ها تحولاتی را شاهد خواهیم بود.

او  بیان کرد: با تحریم های ظالمانه درآمدهای نفتی ایران از ۱۲۰ میلیارد دلار به پنج میلیارد دلار رسیده و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم قرار داریم و قطعا پروژه‌ها و طرح‌ها کمی کندتر پیش می‌رود.

سعیدی گفت: توسعه زیرساخت‌های روستاها نیازمند تخصیص اعتبار بوده و در این باره پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.