سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رساندن کمک‌ها به دست افراد نیازمند و آسیب دیده واقعی یک وظیفه است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رساندن کمک‌ها به دست افراد نیازمند و آسیب دیده واقعی، یک وظیفه است و باید کار تحقیقاتی برای شناسایی افراد آسیب دیده بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه و همدلی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا و نیازمندان از سوی دستگاه‌های و نهاد‌های مختلف اظهار داشت: رصد دقیق نیازمندان واقعی برای تحقق کمک مومنانه ضروری است.

او با تاکید بر شناسایی نیازمندان واقعی در سطح استان افزود: با توجه به اینکه چندین مرحله کمک بین افراد آسیب دیده از سوی نهاد‌های مختلف از جمله نهاد‌های حمایتی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، قرارگاه استانی کمک مومنانه و سپاه و بسیج توزیع شد، اما برخی افراد آسیب‌دیده واقعی هنوز از این کمک‌ها بهره‌مند نشده اند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: پایگاه‌های بسیج و همچنین قرارگاه‌های کمک مومنانه و سایر فعالان و گروه‌های جهادی باید در جهت شناسایی افراد نیازمند بیشتر تلاش کنند.

او ادامه داد: رساندن کمک‌ها به دست افراد نیازمند و آسیب‌دیده واقعی، یک وظیفه است و باید کار تحقیقاتی برای شناسایی افراد آسیب‌دیده بیشتر شود.

نکونام گفت: اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در راستای جلوگیری و کاهش مشکلات اقتصادی افراد آسیب‌دیده است تا زمینه رفع نارسایی معاش و اقتصاد مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.