سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان:

مدارس شاهد استان شناسنامه دار خواهند شد

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان گفت: امسال مدارس شاهد استان استانداردسازی و شناسنامه دار می‌شوند تا با سبک آموزشی منسجم، هویت دانش آموزان در مدرسه تقویت شود.

مرتضی کشاورز رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان گفت: در محتوای آخرین اساسنامه طرح شاهد، استانداردسازی مدارس مطرح شده که این امر در قالب شناسنامه مدارس شاهد تعریف شده است.

کشاورز با بیان اینکه طرح شناسنامه دار کردن مدارس در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم اجرا خواهد شد، تصریح کرد: از اهداف اصلی شناسنامه دار کردن این مدارس، توجه به تقویت هویت دانش آموزان در مدرسه و ایجاد شرایط بهتر برای افزایش احساس تعلق دانش آموز به مدرسه و یادگیری آنان است.

او با بیان اینکه درس، معلم و محتوا سه شاخص مهم کیفی سازی مدارس شاهد است، ادامه داد: اجرای کامل و درست شناسنامه دار کردن مدارس می‌تواند باعث آرامش دانش آموز در کلاس درس شود و دغدغه‌های آنان را کم کند و آمادگی لازم را در دانش آموز جهت یادگیری ایجاد کند.

کشاورز اضافه کرد: مدیران مدارس شاهد با در نظر گرفتن شاخص‌های کلیدی در اجرای این طرح در کنار طرح تدبیر ویژه مقطع ابتدایی و طرح تعالی ویژه مقطع متوسطه برای به ثمر رساندن فعالیت‌های کمی و کیفی ایفای نقش می‌کنند.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان در ادامه گفت: مدارس شاهد با اجرای کامل شاخص‌های شناسنامه مدارس دارای قابلیت بالایی برای الگو شدن در مسیر تحقق عینی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

استان قزوین دارای ۱۳ مدرسه شاهد در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.