سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۱۱ بیمار کرونایی جدید در خراسان شمالی فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستانی خراسان شمالی به ۲۶۷ نفر کاهش یافت، اما ۱۱ نفر جانشان را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از تداوم روند کاهش آمار مبتلایان کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستانی خراسان شمالی به ۲۶۷ نفر کاهش یافت.

هاشمی افزود: متاسفانه در همین مدت ۱۱ هم استانی را از دست دادیم و ۴۰ بیمار جدید هم بستری شدند.


بیشتر بخوانید


او علت افزایش فوتی‌ها را ترس از بستری شدن در بیمارستان و دیر مراجعه کردن به پزشک عنوان کرد و از شهروندان خواست به محض بروز علائم سرماخوردگی و یا علائم بیماری کرونا هرچه سریعتر به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اگر چه موارد سرپایی کم شده، اما وضعیت استان همچنان شکننده است و تأکید می‌کنم مردم به جِد از دورهمی‌ها پرهیز کنند و همچنان قرنطینه خانگی را مد نظر قرار بدهند.

اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای و همکاری مردم و کسبه برای اجرای این طرح، پیامد‌های خوبی در کاهش آمار مبتلایان داشت، هر چند شتاب بیماری کووید ۱۹ در خراسان شمالی کم شده، اما هنوز تغییر محسوسی پیدا نکرده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.