سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۹ خودروی پلاک مخدوش در شهرستان آبیک

فرماندار شهرستان آبیک از توقیف ۹ خودروی پلاک مخدوش و جریمه شدن ۹۶۳ خودروی متخلف از محدودیت‌های کرونا در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک گفت: ۹ خودرو که نسبت به مخدوش کردن پلاک برای تردد در شهرستان آبیک اقدام کرده بودند، شناسایی و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی و همچنین خودرو‌ها توقیف و تا تعیین تکلیف قضایی و صدور حکم قضایی به پارکینگ منتقل شده‌اند.

احمدپور با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌ها تا روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه در شهرستان آبیک گفت: تاکنون ۹۶۳ خودرو به دلیل عدم رعایت منع تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی که شهرستان آبیک در وضعیت قرمز قرار دارد و به دلیل عدم رعایت منع مقررات تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی شده‌اند.

او در ادامه گفت: در خصوص میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنین شهر‌های قرمز و نارنجی به دیگر شهر‌ها که بیش از ۹۰ درصد اجرا شده، به یک هزار و ۲۳۳ خودرو که سرنشینان آنان ساکن شهرستان آبیک نبودند اخطار و تذکر لازم داده شد و بازگردانده شدند، اما جریمه نشدند.

فرماندار شهرستان آبیک اجرای میزان رعایت آموزشگاه‌های خصوصی، میزان رعایت مدارس و عدم حضور دانش آموزان و میزان رعایت حوزه‌های علمیه و عدم حضور در مسجد و نمازجمعه ۱۰۰ درصد دانست و افزود: میزان رعایت دستوراعمل‌های ابلاغی به مراکز تجاری و بازرگانی ۹۸ درصد بوده که تاکنون به ۴۵ واحد اخطار شفاهی داده شده و هشت واحد هم پلمپ شده است.

او از همراهی مردم شهرستان آبیک در اجرای طرح محدودیت‌ها و مساعدت در کنترل و مهار کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.