سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار کارشناس امنیتی عراق درباره مهمات متعلق به تروریست‌ها

کارشناس امنیتی عراق درباره مهمات و تسلیحات برجای مانده تروریست‌های داعش در مناطق روستایی هشدار داد و آن‌ها را به مثابه بمب‌های ساعتی عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «عبدالمنعم الساعدی» کارشناس مسائل امنیتی عراق، درباره بقایای تسلیحاتی تروریست‌های داعش در برخی مناطق روستایی که از سوی نیرو‌های امنیتی گشت زنی و بررسی نشده است، هشدار داد.

او گفت: باید به جای بازرسی میدانی از فناوری جدید استفاده کرد، زیرا این امر برای نیرو‌های امنیتی خطرناک است.

الساعدی افزود: استان‌های دیالی، صلاح الدین و کرکوک اغلب در معرض عملیات تروریستی بین مناطق مختلف خودبه ویژه مناطق حاشیه‌ای و حومه شهر قرار می‌گیرد.

او اعلام کرد: بقایای تسلیحاتی و مهماتی تروریست داعش در مناطق روستایی این استان‌های همچون بمبی ساعتی است که باید شناسایی و خنثی شود و نیرو‌های امنیتی برای یافتن آن‌ها باید به استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و ردیاب‌های مین روی آورند.

این کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که گشت زنی‌های معمول، خطری بزرگ برای نیرو‌های امنیتی و مردم محسوب می‌شود، زیرا لازم است از همه مناطقی که در دوره‌های گذشته شاهد فعالیت‌های تروریستی بوده اند و تاکنون پاکسازی نشده است، فاصله گرفت.

پیش از این هم فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد باقی مانده‌های گروه تروریستی داعش در وضعیت سردرگمی به سر می‌برند. انغعال و سردرگمی گروه داعش مرهون تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و سازمان اطلاعات نظامی و امنیت ملی عراق است.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
قبل از تينكه كسي پاشو تو خونه يا مزرعه بذاره بايد يه گله سگ و الاغ ول كنن توش تا مطمئن بشن چيزي جا نمونده