سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک طی عملیات پلیسی در شهر همدان و دستگیری ۴ قاچاقچی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با هوشمندی ماموران این پلیس، باند قاچاق مواد مخدری که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهر همدان را داشتند، شناسایی شدند.

او افزود: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و به موقع، در یک اقدام عملیاتی ضربتی دو دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی به عمل آمده از جاسازی حرفه‌ای داخل آنها، مقدار ۵۶ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف کردند.

سردار امیری اظهار داشت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سنگین توقیف و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان  بیان داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و کارکنان خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.