سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون کشتی مطرح کرد؛

افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران/ مسئولان پای‌کار بیایند

علیرضا دبیر گفت: تعداد کشتی گیران کشور به کمتر از ۴۰ هزار نفر رسیده که این نشان‌دهنده افول تعداد ورزشکاران این رشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با سرپرست فرمانداری سمنان اظهار کرد: کشتی جزوی از فرهنگ مردم ایران است و باید برای حفظ این ارزش همواره در تلاش بود.

او افزود: اکنون کشتی در کشورمان دیگر رنگ و بوی سابق را ندارد و با تلاش مضاعف باید برای ریشه‌یابی و رفع مشکلات این ورزش پرطرفدار اقدام کرد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برند کشتی در کشور دچار خدشه شده است و باید با پای‌کار آمدن تمامی مسئولان و مدیران برای توسعه ورزش کشتی تلاش کرد.

دبیر اظهار کرد: در استان و شهرستان سمنان مسئولان پای‌کار هستند و از تلاش و دلسوزی‌های این شخصیت‌های فرهیخته نهایت قدردانی را دارم.

او بیان کرد: آمادگی اعطای میزبانی برگزاری مسابقات کشتی در رده‌های مختلف به‌صورت ملی در سمنان وجود دارد و با برگزاری رویدادهای ورزشی می‌توان برای جذب گردشگر هم تلاش کرد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: در دهه‌های گذشته بیش از یک‌ میلیون کشتی‌گیر در سراسر کشور مشغول به تمرین بودند که این رقم اکنون به کمتر از ۴۰ هزار کشتی‌گیر رسیده که نشان‌دهنده افول تعداد ورزشکاران رشته کشتی در ایران است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.