سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش شهرداری آبادان برای مدیریت شهر در مواجهه با آبگرفتگی

شهردار آبادان گفت: شهرداری تمام توان خود را برای مدیریت شهر در مواجهه با آبگرفتگی به کار برده است و از این بابت مشکل خاصی نداریم

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: شهرداری تمام توان خود را برای مدیریت شهر در مواجهه با آبگرفتگی معابر به کار برده است و از این بابت مشکل خاصی نداریم اما وضعیت برخی محلات پس از هر بارش به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم مردم را به زحمت انداخته است.

او با اشاره به بارندگی های اخیر افزود: باران به باران و با استفاده از تجارب سال ها حضور در آبادان وهمچنین تجارب همكارانم در شهرداری و تشكیل نشست های عملیاتی موفق شدیم بخش عمده ای ازنقاط ضعف محلات در بارندگی های اخیر را برطرف کنیم.

شهردار آبادان یادآور شد: عمده مشكل ما در محلات حاشیه شهر پس از بارندگی ها عدم وجود زیرساخت ها بوده و این شرایط مردم را درمحلات به زحمت انداخته است.

شیرازی تصریح کرد:از فرماندار شهرستان درخواست می كنم نشست مشتركی بین شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم برای تقسیم محلات جهت تسریع در بهسازی آنها برگزارنماید تا به نتایج فوری تر و بهتری دست یابیم.

او با اشاره به اقدامات چند روزاخیر شهرداری در فاز ٢ امیر آباد بیان داشت: در چند روز اخیر نیز درحال بهسازی محلات شطیط و سلیج غربی برای بهسازی خیابان ها و همچنین آسفالت معابر ذولفقاری هستیم و لكه گیری معابر نیز به امید خدا انجام می شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.