سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون محرومیت زدایی خبرداد؛

اختصاص هزار تن برنج به کمیته امداد خراسان رضوی

رئیس فراکسیون محرومیت زدایی گفت: با توجه به افزایش قیمت برنج در سطح بازار، با همکاری دستگاه‌های حمایتی محصول برنج به قیمت مصوب نرخ دولتی از حوزه صنعت و معدن هزار تن برنج تهیه و در اختیار کمیته امداد خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی در یازدهمین مرحله رزمایش نهضت، تعاون و احسان مومنانه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در سرخس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ناشی از ویروس کرونا و سخت شدن وضعیت معیشتی مردم، به همت خیرین مشهدی شاهد تهیه موادغذایی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان واقعی جامعه از سوی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها هستیم.

او با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های حمایتی محصول برنج ، هزار تن برنج به کمیته امداد خراسان رضوی اختصاص یافته است، افزود: به منظور فقرزدایی و کمک به محرومین به خصوص در شهرستان مرزی سرخس باید سامانه‌ای طراحی شود تا محرومین، افراد کم برخوردار و تحت پوشش از جمله نهاد‌های کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شود و در توزیع بسته‌های معیشتی عدالت برقرار شود.
 

بیشتربخوانید


عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: باید کمک‌های دستگاه‌های دولتی شهرستان از جمله پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، آستان قدس رضوی، شرکت نفت و گاز شرق، بهزیستی، خیرین و خیریه‌ها از جمله موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به طور دقیق جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شود.


قاضی زاده بیان کرد: در استان کمک‌های حمایتی زیادی صورت گرفته، اما کافی نیست و باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد و بخشی از کمک‌های خیرین و نهاد‌های خیریه به شهرستان سرخس ارسال و در اختیار نیازمندان واقعی قرار داده شود.

او تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار، انتظار میرود خیرین و نهاد‌های خیریه ورود پیدا کنند تا محصول برنج با قیمت مصوب نرخ دولتی تهیه و در بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شود.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه در شهرستان مرزی سرخس با مشارکت و پیگیری بسیج خواهران خرید جهیزیه برای نوعروسان شروع شده و طی دو سال گذشته ۱۰۰ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام//م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.