سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارندگی ۳۰ میلیون تومان به شبکه برق زرآباد کنارک خسارت وارد کرد

مدیر امور توزیع برق کنارک گفت: طبق برآوردهای اولیه توفان و بارندگی در شهر زرآباد حدود ۳۰ میلیون تومان به شبکه‌های توزیع برق این شهرستان خسارت وارد کرده است.

حسین زنده دل مدیر امور توزیع برق کنارک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: طی بارندگی و توفان شدید روز گذشته در ناحیه زرآباد از توابع شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان خسارت‌هایی به شبکه‌های توزیع برق این منطقه وارد شده است.

او ادامه داد: شکسته شدن چهار اصله تیر بتنی ۱۲ متری و پاره شدن حدود ۴۸۰ متر شبکه سیم برق از جمله خسارات وارد شده به شبکه ۲۰ کیلو ولت این منطقه است.

مدیر امور توزیع برق کنارک بیان کرد: نیروهای عملیاتی این امور به محل اعزام شده و به تعویض تجهیزات آسیب دیده پرداختند.

وی افزود: تمام تجهیزات آسیب دیده تعویض شد و هم‌اینک وضعیت برق این منطقه پایدار است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان سه مسیر فنوج_کتیج_رمشک، فنوج_ بنت و فنوج - اسپکه به دلیل وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی از شامگاه دوشنبه بسته است.

عباسعلی ارجمندی اظهارداشت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: همچنین شب گذشته براثر بارش تگرک حد فاصل روستای درگی محترم آباد بخش کتیج شهرستان فنوج به بخش کشاورزی منطقه بویژه مزارع گوجه فرنگی خارج از فصل آن خسارت وارد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد که با توجه به هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از مردم انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.