سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصرشیرین در تمامی زمینه ها ظرفیت برای توسعه دارد

فرماندار قصرشیرین درمراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: قصرشیرین در زمینه های مختلف به خصوص کشاورزی ظرفیت بالایی برای پیش رفت دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تاتار فرماندار قصرشیرین درمراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: قصرشیرین در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که بهره‌برداری از منابع آبی و خاک مرغوب و حاصلخیز آن می‌تواند افق روشنی را برای رونق منطقه فراهم کند.

او افزود: زمین‌های کشاورزی این شهرستان بسیار مرغوب است و قابلیت زراعی بالایی دارد که با استفاده از آب سدها، رودخانه دایمی الوند و همچنین با بهره گیری از سامانه گرمسیری با آبی شدن زمین‌های زراعی مشکلات کشاورزی منطقه مرتفع می‌شود و می‌تواند زیرکشت برود.

تاتار تصریح کرد: وجود ۳۱ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی و مجتمع باغ ۴ هزار هکتاری این شهرستان در منطقه خسروی و وجود مرز‌های صادراتی همه ظرفیت‌هایی است که می‌تواند قصرشیرین را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

اوگفت: توسعه بخش کشاورزی، باعث تحول اقتصادی و اجتماعی در منطقه و آبادانی و اشتغال پایدار می‌شود و دولت نیز خدمات زیادی را برای ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ و اجرای سامانه‌های آبیاری تحت فشار در این منطقه انجام داده که با وجود تحریم‌ها بودجه قابل توجهی به منطقه تزریق شده باید به کارگیری شود.

تاتار افزود: دشمن با تحریم و فشار‌های اقتصادی سعی در ضربه به نظام دارد، اما حوزه کشاورزی می‌تواند ظرفیتی ارزشمند برای رونق تولید و خودکفایی باشد، زیرا هر وقت به کشاورز و کشاورزی اهمیت و توجه شده توسعه به دنبال داشته است.

فرماندار قصرشیرین گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش کشاورزی از دغدغه‌ها و خواست اصلی مردم است و ما هم در این خصوص تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

تاتار وجود سه سد بزرگ تنگ حمام، زاگرس و شرف شاه سومار را پتانسیل بزرگی برای توسعه کشاورزی و تقویت اشتغال شهرستان قصرشیرین عنوان کرد.

در پایان از زحمات اردشیر نورمحمدی مدیر سابق جهاد کشاورزی قصرشیرین تجلیل و مراد محمودیان به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.