سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ پیروندی مطرح کرد؛

کشف ۱۰ فقره سرقت تجهیزات ساختمانی

رئیس کلانتری وردآورد گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۸۱ ورد آورد، عامل سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صید مراد پیروندی رئیس کلانتری وردآورد گفت: اوایل ماه جاری سازنده ساختمانی به کلانتری ۱۸۱ ورد آورد مراجعه و با در دست داشتن دستور قضائی خواستار شناسایی سارق تجهیزات ساختمانی شد.

وی بیان کرد: شاکی در شرح چگونگی سرقت اظهار کرد، در روز حادثه فردی با مراجعه به کارگاه ساختمانی و با بیان اینکه جویای کار است با نگهبان و سرکارگر ساختمان طرح رفاقت ریخته و مجدداً در ساعت پایانی شب به ساختمان نیمه کاره مراجعه و با جلب اعتماد نگهبان وارد اتاقک استراحت وی شده و دادن بسته پودر نسکافه که از قبل آن را آماده کرده بود، نگهبان را مسموم و اموال و تجهیزات ساختمانی را سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ورد آورد عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه به کلانتری ارجاع و ماموران کلانتری موفق شدند، با حضور در محل‌های سرقت و تحقیقات محلی تصویری از سارق را به دست بیاورند و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر چندین مرتبه روانه زندان شده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان‌های غربی تهران شناسایی شد، ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعدادی اموال سرقت و قرص‌های خواب آور از مخفیگاهش کشف کنند.

سرهنگ پیروندی تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت تجهیزات ساختمانی به همین شیوه اعتراف و کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی و معرفی سارق به مرجع قضائی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد، اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده در این خصوص کماکان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.