سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای جم یک رقمی شد/ خلیج فارس مواج است

پس از باران یکشنبه، نقاط مختلف استان بوشهر شاهد کاهش دما بوده‌اند و امروز جم با ۸ درجه سلسیوس کم‌ترین دما را ثبت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز دمای جم ۸ درجه سلسیوس گزارش شد که نسبت به دیروز ۳، اما نسبت به یکشنبه ۸ درجه کاهش یافته است.

محمدرضا انصاری افزود: در شبانه روز گذشته، کنگان و عسلویه با ۲۴ درجه سلسیوس، بیش‌ترین دما را داشته‌اند.

او همچنین ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا به سبب وزش باد‌های به نسبت شدید شمالی، خلیج فارس به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی مواج خواهد بود.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

انصاری افزود: جهت وزش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی بر روی دریا گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ و از اواخر امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود البته امروز دور از ساحل ارتفاع موج گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و فردا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۰:۲۳، جزر اول دریا ساعت ۰۸:۱۲، مد دوم دریا ساعت ۱۵:۳۸ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۱ است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.