سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

سرمایه گذاری بازار محور در بندر امیرآباد روندی فزاینده را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی موسی پور رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تنوع در سرمایه گذاری موجب کاهش میزان خطرپذیری یک بنگاه اقتصادی بزرگ می‌شود، گفت:با تدوین سیاست‌های سرمایه گذاری مطابق با شعار سال و با هدف رونق تولید در منطقه، تنوع سرمایه گذاری در بندرامیرآباد روندی فزاینده را دنبال می‌کند.

او با اشاره به موقعیت استراتژیک بندرامیرآباد و نزدیکی و همجواری با استان‌های دارای صنایع و منابع و ارتباط تنگاتنگ با آن‌ها، از احصاء فرصت‌های سرمایه گذاری جدید در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، تولیدی، کشاورزی و پتروشیمی جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندرامیرآباد خبر داد.

موسی پور تنوع سرمایه گذاری را پیشران ایجاد تنوع کالا در بنادر عنوان کرد که این فرصت می‌تواند بر نرم تخلیه و بارگیری کالا هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

او افزود: با توجه به سیاست سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری‌ها در بنادر توسط بخش خصوصی در دو شاخه خدماتی و تولیدی و ارزش افزوده انجام می‌گیرد که این اقدامات در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد شامل سیلو ها، انبار و مخازن و احداث کارخانه‌هایی همچون تولید خوراک دام و طیور، روغن کشی و تصفیه روغن، کارخانه‌های تولید MDF، گچ، فولاد و آرد و غلات بوده که هر ساله شاهد رشد متقاضیان سرمایه گذاری در این بندر می‌باشیم.

رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه بندرامیرآباد، احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، احداث مخازن و صنایع تبدیلی روغن خوراکی، احداث مخازن جهت ترانزیت فرآورده‌های نفتی و صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده را از فرصت‌ها و الویت‌های سرمایه گذاری بندرامیرآباد برشمرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.