سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل پست استان اصفهان از خدمتی دیگر خبر داد؛

سرویس قبول عصرگاهی ناحیه پستی فیض راه اندازی می‌شود

مدیر کل پست استان اصفهان از راه اندازی با جه قبول عصرگاهی در ناحیه پستی فیض خبرداد و افزود در راستای ارائه خدمات بهتر به همشهریان درشهر اصفهان و کاهش ازدحام مراجعین، راه اندازی سرویس قبول عصرگاهی فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، به نقل از  روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، همزمان با ۱۷ آذر ماه جاری به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی و در جهت تقویت باجه‌های عصرگاهی پستی در شهر اصفهان، اداره کل پست استان اصفهان مبادرت به افتتاح باجه عصرگاهی در ناحیه پستی فیض نمود.

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان اظهار داشت:با توجه به استقبال شهروندان از راه اندازی باجه عصرگاهی در ناحیه پستی نشاط و به منظور کاهش تردد‌های مردم و حفظ فاصله‌های اجتماعی و در جهت تقویت باجه قبول عصرگاهی در ناحیه پستی نشاط و ارتقای رضایتمندی مردم و مشتری مداری این اداره کل با توسعه و راه اندازی باجه عصر گاهی در ناحیه پستی فیض واقع در میدان فیض ارائه خدمات پستی قبول در ساعات بعد از ظهر را برای شهروندان مهیا نمود.

او افزود راه اندازی این باجه عصر گاهی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش ترافیک مراجعین در ناحیه پستی فیض خواهد شد.

مدیر کل پست استان اصفهان بیان داشت:باجه قبول عصر گاهی مرسولات در ناحیه پستی فیض هر روزاز ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۸ به مردم خدمات رسانی می‌نماید و با این اقدام از ازدحام مردم در دفاتر پستی در ساعات پیش از ظهر جلوگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.