سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت دزفول:

ورود به ادارات دزفول فقط با ارائه کارت ملی امکانپذیر است

پور آیین گفت: ورود به ادارات فقط با ارائه کارت ملی امکانپذیر است و از ورود افراد فاقد مدارک لازم ممانعت می‌شود.

رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح منع پذیرش مراجعان فاقد کارت ملی به ادارات از ۲۹ آذرماه امسال براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال قرنطینه هوشمند مبتلایان به این بیماری اجرایی می‌شود.

او افزود: بر اساس این مصوبه امکان جلوگیری از ورود مبتلایان به کرونا به همه ادارات و مراکز پرتردد از طریق کنترل کد ملی افراد و با استفاده از نرم افزار ماسک فراهم شده است.

پور آیین با اشاره به اینکه همه ادارات باید به منظور اجرای کامل این مصوبه و قطع زنجیره انتقال ویروس، از ورود افراد فاقد کارت ملی خودداری کنند، اظهار داشت: ابتدا روسای ادارات باید هر چه سریعتر اسامی کادر حراست خود را به همراه کد ملی به مرکز بهداشت شهرستان دزفول جهت ثبت در سامانه وزارتی ارسال نمایند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول بیان کرد: سپس کارکنان حراست آن اداره نسبت به نصب نرم افزار ماسک اقدام کرده و ضمن مطالبه کارت ملی از مراجعنن، موظف به اسکن بار کد کارت ملی در نرم افزار ماسک هستند و چنانچه نوار بالای نرم افزار به رنگ قرمز ظاهر شود، نشان دهنده ابتلای فرد به کووید ۱۹ خواهد بود و باید از ورود او به آن اداره جلوگیری شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه متوسط دوره واگیری بیماری ۱۴ روز است، لذا مبتلایان (علامت دار و یا فاقد علامت) باید دوره قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت نمایند، اما این مهم از سوی برخی از مبتلایان رعایت نمی‌شود، از این رو لازم است طبق فرآیند مصوبه مذکور، این افراد شناسایی شده و نه تنها از حضور در ادارات بلکه از حضور در پایانه‌های مسافربری (هوایی و زمینی) و سایر اماکن پرتردد نیز منع شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.