سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری در راستای تحقق رونق تولید در گیلان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با گله مندی از تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: آمادگی داریم تا با حضور نمایندگان کارگران گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری را در استان تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز در نشست کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی استان گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان حمایت از مطالبات قانونی کارگران به عنوان یک معروف ارزشمند از طریق دستگاه‌های اجرایی و قضایی پیگیری می‌شود.

او  با بیان اینکه شایسته نیست که صد‌ها کارخانه و کارگاه تولیدی گیلان به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده باشد، افزود: آمادگی داریم تا با حضور نمایندگان کارگران گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری را در استان گیلان تشکیل دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ گروه جهادی در حوزه‌های اقتصادی و محیط زیست، حقوقی و فرهنگ و هنر در این استان تشکیل شده که بیش از ۲۶۰ نفر از جوانان مومن و انقلابی این گروه‌های جهادی را در راستای مطالبه گری اجتماعی اداره می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز با بیان اینکه باید در جامعه روحیه مطالبه گری را افزایش دهیم، افزود: حمایت از گروه‌های قانونی مبارزه با فساد را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم استان گیلان را به همت جوانان مومن و انقلابی برای مفسدان اقتصادی ناامن کنیم و این استان امن‌ترین منطقه کشور برای سر من سرمایه‌گذاران باشد.

او  با اشاره به برگزاری دوره‌های حقوق شهروندی برای شهروندان با همکاری شهرداری‌های استان گیلان ، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شود و برای شرکت کنندگان گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.