سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم؛

خط تولید عطر وافشانه‌های خوشبو کننده در قم به بهره برداری رسید

سیجانی گفت:خط تولید عطر وافشانه‌های خوشبو کننده با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه و اشتغال سی نفر در قم به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم صبح امروز در حاشیه سی وچهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پس از افتتاح یک کارگاه تولید افشانه‌های خوشبوکننده ،ضمن اشاره به تولید انواع عطر، ادکلن و افشانه‌های خوشبو کننده در این واحد تولیدی از اشتغال مستقیم سی نفر در این واحد با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه خبر داد.

سیجانی افزود: در این کارگاه سالانه ۱۰۰ هزار بسته عطر و ۵۰۰ هزار انواع افشانه خوشبو کننده تولید می‌شود که بخشی از نیاز داخل را به کالای مشابه خارجی کاهش می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تسهیل در روند صدور مجوز محیط زیست برای یک شرکت تولید کننده انواع اسنک و پفک را از دیگر برنامه‌های امروز بیان کرد و افزود: این شرکت برای الکل گیری از آب پنیر که از نوآوری‌های خودشان است نیاز به مجوز از محیط زیست داشت که با دستور استان روند صدور تسهیل شد.

گفتنی است تسهیل در روند صدور مجوز واردات مواد اولیه، دستگاه و همچنین تامین نقدینگی سرمایه در گردش برای بخش توسعه از خواسته‌های مدیر عامل یکی از کارخانه‌های تولید پتو بود که در بازدید استاندار از این واحد مطرح شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.