سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم شیشه در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت در عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه در اردبیل کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه را کشف کنند.

او با اشاره به اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه سواری ال ۹۰ مورد استفاده او توقیف شد، افزود: این قاچاقچی با تهیه محموله بزرگ شیشه از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که ناکام و در محور سرچم زمین‌گیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تلاش جهادی، همت مسوولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

سردار حسینی همچنین با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی بیان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.