سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل جاده ساحلی امیرکلا تا پایان امسال

جاده ساحلی امیرکلا با اختصاص اعتبارات جدید تا پایان امسال به بابل متصل می شود.

اسدی شهردار امیرکلا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور برای اتمام پروژه جاده ساحلی امیرکلا اختصاص یافت. گفت: در مرحله تملک زمین از مالکین جاده ساحلی بوده و با توافق انجام شده جاده ساحلی تا پایان امسال به بابل متصل می‌شود.

او افزود: در سفر اخیر دکتر نوبخت به مازندران و متعاقب آن بازدید از پروژه‌های شهر امیرکلا مقرر شد ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای زیرسازی و آسفالت جاده ساحلی اختصاص یابد که با پیگیری‌های مکرر مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه امیرکلا، ۱۰ میلیارد تومان برای زیرسازی آسفالت جاده ساحلی به شهرداری امیرکلا ابلاغ شد.

شهردار امیرکلا آغاز پروژه مزرعه گل شهرداری بعد از دوسال در راستای تولید و فروش، ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مکانی برای برگزاری نمایشگاه خبرداد و گفت:، احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی، روکش و زیرسازی آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری امیرکلاست.

اسدی بودجه امسال شهرداری را ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به همکاری خوب شهروندان درصدد هستیم این بودجه به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.