سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی عملیات مشترک پلیس کرمان و سمنان صورت گرفت؛

کشف بیش از ۲۰۷ کیلوگرم شیشه در نرماشیر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰۷ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه، طی عملیات مشترک پلیس استان کرمان و سمنان در نرماشیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس استان سمنان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محور‌های این شهرستان به مرکز کشور مطلع و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی، ماموران پلیس مواد مخدر استان کرمان با همکاری شهرستان‌های نرماشیر، ریگان و فهرج به مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و پس از گذشت زمانی در یکی از محور‌های روستایی شهرستان نرماشیر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: راننده خودرو، بدون توجه به ایست پلیس، اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک پلیس، خودرو متوقف شد.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۰۷ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه که از مرز‌های شرقی کشور وارد شده بود را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر که راه پاک کن مواد بود و دستگیری راننده آن افزود: شیشه یا همان متامفتامین، یک ماده صنعتی و محرک قوی است که بر سیستم اعصاب مرکزی اثر می‌گذارد و خیلی زود فرد مصرف کننده را به خود وابسته و ادامه مصرف آن عوارض بسیار خطرناک جسمی و روانی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.