سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌گهر تیم برتری که با اشتباهات فردی ۲ بازیکن شکست خورد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شرایطی اولین شکست خود در بیستمین دوره لیگ برتر را مقابل پیکان تهران در هفته پنجم رقابت‌ها تجربه کرد که تیم برتر زمین بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شرایطی اولین باخت خود در بیستمین دوره‌ی لیگ برتر را مقابل پیکان تهران در هفته پنجم رقابت‌ها تجربه کرد که تیم برتر زمین بود و می توان اشتباهات فردی ۲ بازیکن را دلیل اصلی این شکست دانست.

تیم گل‌گهر سیرجان لیگ بیستم را با هدایت امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی کشورمان با قدرت آغاز کرد و خودش را به عنوان یک مدعی معرفی کرد. ۳ پیروزی و یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز این تیم را صدرنشین جدول کرده بود و حتی باخت این تیم مقابل پیکان نیز باعث نشد این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

۲ گل تا دقیقه ۷ بازی، یکی غافلگیری و دیگری اشتباه محرز حقیقی

با توجه به آمار بازی تیم‌های گل‌گهر و پیکان، تیم سیرجانی در شرایطی در این بازی شکست خورد که موقعیت‌های زیادی را خلق کرد و به جز ۷ دقیقه ابتدایی بازی، فرصتی به حریف خود نداد. دقیقه ۳ این دیدار گل‌گهری‌ها در یک غافلگیری و ارسال از روی نقطه کرنر در شرایطی که هیچ مدافعی حسین پورامینی را نگرفته بود، این بازیکن بدون هیچ مزاحمتی با یک ضربه سر گل اول پیکان را به ثمر رساند.

در ادامه تنها ۴ دقیقه بعد از این گل، علیرضا حقیقی در یک اشتباه عجیب، توپی که نادر محمدی بازیکن پیکان با پرتاب اوت دستی به دروازه گل‌گهر رسانده بود را با نوک انگشتانش وارد دروازه خودشان کرد. حقیقی در این صحنه کاملا در پیش‌بینی محل فرود توپ اشتباه کرده بود و بیش از حد از دروازه خود خارج شده بود تا یکی از عجیب‌ترین گل‌های لیگ برتر فوتبال به ثمر برسد. حتی امیر قلعه نویی سرمربی تیم سیرجانی نسبت به این گلی که دریافت کردند در کنفرانس خبری بعد از بازی ابراز تعجب کرد.

تیم برتر بازی، از دقیقه ۷ تا سوت پایان

بعد از ۲ گلی که گل‌گهر تا دقیقه هفتم بازی دریافت کرد، این تیم کاملا جلو کشید و کنترل کامل بازی را در دست گرفت. نفوذ‌های خوب میلاد زکی پور و بهنام برزای، ارسال‌های خوب احمد زنده روح از روی ضربات ایستگاهی و جنگندگی علیرضا علیزاده در میان زمین باعث شده بود تیم گل‌‍گهر موقعیت‌های زیادی را خلق کند. گل اول گل‌گهر در همان نیمه اول با ارسال خوب زنده روح و بغل پای دقیق منشا آقای گل لیگ به ثمر رسید تا این تیم به ادامه بازی امیدوار شود، اما موقعیت سوزی بازیکنان گل‌گهر به خصوص پیمان رنجبری باعث شد این تیم در مساوی کردن بازی ناتوان باشد.

گل نزنی به نام رنجبری

بعد از اشتباه حقیقی که منجر به گل دوم پیکان شد این بار اشتباهات رنجبری در خط حمله مانع موفقیت تیم بود. در شرایطی که می‌توان گفت تمام بازیکنان گل‌گهر شرایط خوبی داشتند و موقعیت سازی می‌کردند، اما رنجبری به شکل عجیبی ۳ موقیعت صد در صد گل را از دست داد. رنجبری آقای گل سابق لیگ دسته اول فوتبال کشورمان است، اما در این دیدار به نظر رسید از آمادگی ذهنی خوبی برخوردار نبود و توپ‌هایی که در مقابل دروازه می‌توانست به راحتی تبدیل به گل کند را از دست داد.

آمار بازی کاملا به نفع گل‌گهر

تیم گل‌گهر در این دیدار ۱۹ شوت به سمت دروازه پیکان زد و نزدیک به ۶۰۰ پاس بین بازیکنان این تیم رد و بدل شد که ۸۴ درصد پاس‌ها به مقصد رسیده است. به نظر می‌رسد این تیم سیرجانی با هزینه‌های که در این فصل کرده است هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، چون عملکرد تیمی آن‌ها واقعا خوب بود و در این دیدار قربانی اشتباه فردی ۲ بازیکن خود یکی درون دروازه و دیگری مقابل دروازه حریف شدند.

آیا گل‌گهر عنوان پدیده لیگ بیستم را به خود اختصاص می‌دهد؟

گل‌گهر در ادامه مسابقات لیگ، بازی‌های دشوارتری در پیش خواهد داشت و باید با تیم‌های شهرخودرو مشهد، صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و استقلال تهران بازی کند و باید منتظر ماند و دید آیا این تیم سیرجانی می‌تواند روند خوب خود را ادامه دهد و عنوان پدیده لیگ بیستم را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.