سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۵۵ بیمارجدید مبتلا به کرونا در کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۴ تن دیگر در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند وچهار نفر هم جان خود را از دست دادند.

رضاعی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شده اند و متأسفانه ۴ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند.

او گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به ۹۷۴ نفر رسیده است و متأسفانه هم اکنون ۹۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رضاعی اعلام کرد: تاکنون ۳۷۳ نفر در سنندج، ۱۷۱ نفر در سقز، ۶۶ نفر در قروه، ۶۵ نفر در کامیاران، ۸۱ نفر در بانه، ۵۷ نفر در دیواندره، ۴۴ نفر در بیجار، ۹۸ نفر در مریوان، ۱۶ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۷۴ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با وجود تشدید محدودیت‌ها در شهر‌های مختلف استان انتظار داریم که هم استانی‌هایمان نسبت به اصول بهداشتی و توصیه‌های پزشکی کم توجهی نکنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.