سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد شبانه در شهر‌های نارنجی کردستان لغو شد

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی کرونا در استان کردستان محدودیت‌های تردد شبانه در شهر‌های نارنجی اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برزو مرادی رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در شهر‌های با وضعیت قرمز در کردستان نیز اجرا شد که در این مدت خوشبختانه همکاری خوبی را شهروندان شاهد بودیم.

او با بیان اینکه در این ساعات آمار تردد خودرو‌های شخصی در سطح شهر‌های کردستان به شدت پایین آمده بود، افزود: کسانی نیز که این قانون را رعایت نکردند با جریمه و اعمال قانون برابر مقررات مواجه شدند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان ادامه داد: بنا بر آخرین آمار‌ها بیش از ۱۰۰ خودرو که پلاک انتظامی خود را برای جلوگیری از جریمه شدن توسط دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی سطح شهر مخدوش و یا پوشانده بودند، جریمه و توقیف شدند.

مرادی یادآور شد: امیدواریم با وجود اینکه طرح محدودیت تردد شبانه لغو شده، اما همچنان شهروندان خود این موضوع را رعایت کنند تا شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان نباشیم و کردستان بار دیگر به وضعیت قرمز باز نگردد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.