سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افق روشن زیرساخت‌های توسعه ورزش در استان یزد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهش خوبی را در حوزه زیرساخت توسعه ورزش همگانی و رفاه کارگران رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه نشست توسعه ورزش در بافق با بیان اینکه روش جذب اعتبار فعالیت‌های ورزشی در قانون کشور متفاوت است، گفت: هزینه‌های قابل قبول مودیان مالیاتی دارای دفاتر، با تایید اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند جز هزینه‌های قابل قبول محسوب شود.

او افزود: همچنین واحد‌های تولیدی می‌توانند درصدی از ارزش افزوده خود را هر سه ماه یکبار به اداره کل مالیاتی استان تحویل و با تایید اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای رفاه کارگران و خانواده‌های آن‌ها در حوزه ورزش هزینه کنند.

شریعتی با اشاره به قانون هزینه هیا تبلیغاتی، بیان داشت: شرکت‌ها می‌توانند برای تبلیغات خود درخواست داشته باشند تا این کار رقم بخورد.

او تصریح کرد: در صورت استفاده از این ظرفیت ها، جهش خوبی در حوزه زیر ساخت توسعه ورزش همگانی و رفاه کارگران در حوزه آموزش و ورزش اتفاق می‌افتد.

تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی مجموعه ورزشی کارگران و ساختمان اداری کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان، توسعه ورزش کارگری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تولیدی، خدماتی و معدنی از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.