سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت سه هزار و ۲۴۰ فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی هشت ماهه نخست امسال، سه هزار و ۲۴۰ مددجو برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه پس از معرفی به بانک‌ها، وام خود را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هدف از پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده‌های نیازمند را کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها عنوان و بیان کرد: سه هزار و ۲۴۰ تسهیلات حمایتی توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و دو بانک عامل به مددجویان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه بازپرداخت وام‌های قرض‌الحسنه حمایتی بلندمدت است افزود: تسهیلات حمایتی در راستای کارگشایی، رفع نیاز مددجویان و کاهش مشکلات اقتصادی به آن‌ها پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور مجموع این وام‌های حمایتی را ۱۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان عنوان و مطرح کرد: از این مجموع ۱۰ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مابقی از سوی بانک‌های عامل به مددجویان پرداخت شده است.

او ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تحت نظارت بانک مرکزی اداره می‌شود و با شعار «بهره جای دیگرست» وام‌های حمایتی، اشتغال و احداث مسکن به نیازمندان پرداخت می‌کند.

ملک پور گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.