سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

آسیب‌های ناشی از سیل سریع‌تر جبران شود

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: خسارات ناشی از سیل چه عمرانی و چه مالی و معیشتی، ارزیابی و به سرعت از طرق مختلف دولتی و غیردولتی جبران شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پی حادثه سیل در استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان در پیامی تاکید کرد: پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و آبخوان‌ها و استحکام موانع و سیل بند‌ها قبل از فصل باران و نظارت ویژه بر آن یک ضرورت مدیریتی است که باید مسئولان مربوط به خوبی و جهادی آن را انجام دهند سهل انگاری در این باره به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

او نوشت: آسیب و خسارات ناشی از سیل چه عمرانی و چه مالی و معیشتی ارزیابی و به سرعت از طرق مختلف دولتی و غیردولتی جبران شود.

امام جمعه بوشهر از ائمه جمعه مناطق آسیب‌دیده، نیرو‌های سپاه و بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی، هلال احمر، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خواست برای خدمت هر چه تمام‌تر در صحنه حضوری فعال داشته باشند و اقدامات شایسته را به انجام رسانند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری همچنین در نامه‌هایی به مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمک این دو نهاد را برای بازسازی و جبران خسارات مالی ناشی از وقوع سیل در استان به ویژه شهرستان دشتستان خواستار شد.

در این نامه‌ها آمده است: با توجه به وقوع سیل در استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان و ورود خسارات گوناگون به مردم و زیرساخت‌های شهری و روستایی تقاضا می‌شود در عرصه بازسازی و تأمین کالا‌های زندگی و جبران خسارات مالی مردمی کمک شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.