سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین تیغ زنی بارش‌های پاییزی در گردنه سربیژن ساردوئیه

سرپرست معاونت اداره کل راهداری جنوب کرمان با اشاره به اولین تیغ زنی بارش‌های پاییزی در گردنه سربیژن ساردوئیه، گفت: تمامی محور‌های ارتباطی این منطقه باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی رئیسی سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری در سطح محور‌های ارتباطی جنوب استان حکایت از بارش باران در محور‌های حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان دارد.

او افزود: هشدار‌های سازمان هواشناسی برای امروز در جنوب استان کرمان، بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده است، از این رو رانندگان باید با توجه به لغزنده بودن برخی از محور‌های ارتباطی این منطقه، با احتیاط در جاده‌های جنوب کرمان تردد و با گشت‌های راهداری همکاری کنند.

رئیسی از آماده باش ۱۷٠ راهدار و ۱۳۵دستگاه راهداری خبر داد و تصریح کرد: رانندگان هنگام بارندگی در جاده‌ها جوانب احتیاط را رعایت و به توصیه‌های راهداران و اطلاعیه‌های مرکز مدیریت راه‌ها که از طریق رسانه‌ها و فضایی مجازی اطلاع رسانی می‌شود، توجه کنند.

او بیان داشت: رانندگانی که در هنگام بارندگی در حاشیه راه‌ها توقف می‌کنند، توجه داشته باشند در این مواقع دید راننده و خودروی در حال حرکت به علت شرایط جوی، کاهش می‌یابد و خطر برخورد را افزایش می‌دهد.

سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تاکید بر اینکه هم اکنون تمامی محور‌های جنوب استان کرمان باز و تردد در جریان است، گفت: به دلیل احتمال شدید بارندگی در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه ها، امکان سیلابی شدن آبنما‌ها وجود دارد.

رئیسی از آماده باش مرکز مدیریت راه‌ها برای رصد وضعیت جوی و هماهنگی گشت‌های راهداری خبر داد و افزود: مرکز مدیریت راه‌ها با شماره تماس ۱۴۱ آماده دریافت گزارش‌های تخریب محور‌ها و اطلاع رسانی از وضعیت جوی جاده‌ها برای مسافران و رانندگان است.

او تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های دیشب تاکنون هیچ گونه خسارتی به راه‌ها و محور‌های ارتباطی جنوب استان وارد نشده است.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.