سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمک پاشی و تیغ زنی گردنه معدن اصلیِ کوهبنان

محسن ایزدی با اشاره به بارش برف در منطقه گردنه معدن اصلی این شهرستان گفت: مسیر این جاده به همت نیرو‌های راهداری، چندین مرتبه نمک پاشی و تیغ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محسن ایزدی معاون فرماندار کوهبنان گفت: سامانه بارشی از با مداد روز یکشنبه تا بامداد روز دوشنبه در شهرستان کوهبنان فعالیت داشت و میزان قابل توجهی از حجم بارش در ۲۴ ساعت گذشته نصیب این شهرستان شد که این حجم بارندگی در این مدت زمان کم سابقه بوده است.

او افزود: شدت این بارش‌ها در بخش طغرالجرد بیشتر از مرکز شهرستان بود که سبب جاری شدن رودخانه بزرگ طغرالجرد شد و همچنین دو رودخانه مهم دیگر شهرستان از جمله کاروانگاه و ده علی نیز بر اثر این بارندگی جاری شدند.

ایزدی تصریح کرد: بارش‌ها در منطقه گردنه معدن اصلی به صورت برف بوده که مسیر این جاده به همت نیرو‌های راهداری شهرستان طی چندین مرتبه نمک پاشی و تیغ زنی شد.

او بیان داشت: با توجه به گزارش هواشناسی استان، جمع بارندگی امسال شهرستان کوهبنان به میزان ۷۴ میلیمتر بوده که این موضوع نسبت به پارسال افزایش داشته است و امیدواریم با تداوم بارندگی‌ها در سطح شهرستان در روز‌های باقی مانده، سال آبی خوبی را داشته باشیم.

ایزدی گفت: قبل از ورود سامانه بارشی، هشدار‌های لازم از طریق بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به روستاییان و مناطق در خطر داده شد که الحمدلله در این زمینه هم مشکلی وجود نداشت.

او افزود: با توجه به وجود موارد احتمالی از خسارات ناشی از این بارندگی به قنوات، مزارع، راه‌های روستایی، افراد خسارت دیده احتمالی می‌توانند در اسرع وقت با ادارات مربوطه در این زمینه تماس حاصل کرده و اطلاع رسانی کنند.

ایزدی تصریح کرد: بازرسان ادارات مربوطه از محل بازدید و گزارش خسارات وارده را به مدیریت بحران شهرستان به منظور جمع بندی نهایی ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.