سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا تغییری در فعالیت اصناف مشهد ایجاد شده است؟

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: با وجود تغییر وضعیت مشهد، فعلا مجوزی برای فعالیت مشاغل گروه دو در این هفته صادر نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: وضعیت مشهد در حالت نارنجی قرار گرفته که در وضعیت نارنجی مشاغل گروه یک و دو مجاز به فعالیت است؛ اما تاکنون هیچ مجوزی برای فعالیت مشاغل گروه دو در این هفته در مشهد صادر نشده است.

او با بیان اینکه مشاغل گروه سه و چهار فعلا ممنوعیت فعالیت دارند، ابراز کرد: قرار است از صبح شنبه مشاغل گروه دو هم مانند گروه یک تا ساعت ۲۱ شب فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان ادامه داد: البته اتاق اصناف مشهد به ستاد مقابله با کرونای استان پیشنهاد داده که مشاغل گروه دو بتوانند به طور مثال از فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ فعالیت کنند؛ اما این مسئله فعلا در حد یک پیشنهاد است و تایید نشده است.

دلداری بیان کرد: چنانچه ستاد مقابله با کرونا در استان موافقت خود را اعلام کند اصناف گروه دو می‌توانند در ساعتی که تایید می‌شود در این هفته فعالیت و در غیر اینصورت باید از روز شنبه هفته آینده فعالیت خود را شروع کنند..

او تصریح کرد: مشاغل گروه سه در وضعیت زرد و مشاغل گروه چهار تنها زمانی که وضعیت سفید است،می‌توانند اقدام به کار و کسب کنند.

مراکز خرید، نمایشگاه‌های اتومبیل، آرایشگاه‌های مردانه، قنادی، فروش آبمیوه و بستنی، بنگاه‌های املاک، آتلیه‌های عکاسی، فروشگاه‌های کیف و کفش و سایر فروشگاه‌های فروش کالا، کافه و رستوران از مشاغل گروه دو است.

منبع:فارس


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.