سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

از مسافران ورودی به کشور از مرز تمرچین تست پی سی آر گرفته می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از هفته جاری از تمامی مسافران ورودی به کشور از مرز تمرچین به منظور کنترل بیماری کرونا تست "پی سی آر" گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی امروز دوشنبه در جلسه کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به ضرورت شناسایی و مراقبت از مبتلایان به بیماری کرونا بویژه مسافران ورودی به کشور،  گفت: از هفته جاری از تمامی مسافران ورودی به کشور از مرز تمرچین به منظور کنترل بیماری کرونا تست "پی سی آر" گرفته می‌شود.

او ادامه داد: در مرز تمرچین به مدت یک ماه به صورت آزمایشی از مسافران ورودی به کشور تست "تست پی سی آر" گرفته خواهد شد و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش اتباع خارجی از ورود آنان به کشور ممانعت به عمل می‌شود.

مصطفوی اظهار کرد: در صورت ورود اتباع ایرانی به کشور و مثبت بودن تست کرونا آنان نیز مراقبت‌های بهداشتی و درمانی برای آنان در داخل کشورمان انجام خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین از باز گشایی میدان‌های دواب در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان با نظارت متولیان امر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یکی از میدان‌های دواب رسمی باز گشایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.