سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای کمربند سبز در ورودی‌های شهر بیرجند

ساماندهی، زیباسازی و درختکاری ورودی‌های شهر بیرجند در دستور کار شهرداری، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جاوید شهردار بیرجند در دیدار مدیر عامل آب منطقه‌ای و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ورودی‌های شهر را اولین و تاثیرگذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر برشمرد و گفت: ورودی شهر باید بتواند برای گردشگران و مسافران جذابیت لازم را ایجاد کند و بر همین اساس بهسازی ورودی‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

او با تاکید بر اینکه طرح جامع و کاملی برای بهبود وضعیت ورودی‌ها ترسیم شده است، افزود: شهرداری بیرجند در صورت همکاری و مشارکت نهاد‌های مربوطه، نگاه ویژه‌ای به مناسب سازی ورودی‌های شهر دارد تا بر زیبایی شهر بیرجند افزوده شود.


بیشتر بخوانید


جاوید با اشاره به بهسازی میدان سردار شهید سلیمانی (میدان فرودگاه) و میدان آیت ا... عبادی ادامه داد: به این منظور زیباسازی ورودی‌های شهر، بهسازی میادین ورودی‌ها از سمت مشهد و کرمان در حال انجام است که قطعا با مشارکت آب منطقه‌ای و منابع طبیعی کاشت گونه‌های گیاهی نیز انجام خواهد شد.

قندهاری مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان جنوبی هم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در جهت بهسازی، درختکاری و اجرای شبکه آبرسانی ورودی‌های شهر بیرجند گفت: با توجه به محدویت‌های آبی فراوان، فرصت‌های آبی را نباید نادیده گرفت و با همین چشم‌انداز در صورت همکاری سایر نهادها، شرکت آب منطقه‌ای مکلف به تامین آب ورودی‌های شهر است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.