سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن طرح هما در یزد

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرایی شدن طرح "هما" هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر درجو با اشاره به اجرایی شدن طرح "هما" در شهرستان یزد، گفت: به محض تماس مشترکین یزدی با سامانه ۱۲۱ موقعیت مکانی و اطلاعات مشترک برای اپراتور مشهود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل رسیدگی است.

او افزود: مشترکین با ثبت رخداد خاموشی از طریق سامانه‌های مرکز تماس ۱۲۱، اپلیکیشن برق من، وب سایت و سامانه پیامک قادر خواهند بود پیگیر وضعیت زمان قطع و وصل خاموشی شوند.

این مسئول بیان داشت: فرآیند درخواست رفع خاموشی به صورت خودکار به نزدیک‌ترین خودروی اتفاقات مدیریت‌های برق ارسال شده و خودروی اتفاقات از طریق اطلاعات مکانی ثبت شده در تبلت به محل خرابی اعزام خواهد شد.

درجو با اشاره به نصب و راه اندازی ۸ دستگاه تبلت برای مدیریت‌های برق شهرستان یزد، خاطرنشان کرد: در این طرح مسئولیت مدیریت کاهش خاموشی، رفع عیب و ایمن سازی تغذیه مسیر خروجی پست‌ها بر عهده امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت‌های توزیع برق است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد: با بهره گیری از مزایای طرح هما و استفاده از روش‌های اعلام خرابی مجازی توسط مشترکین با استفاده از ابزار هوشمند، مشکل قرار گرفتن در صف انتظار برای اعلام خاموشی‌ها و دیگر اتفاقات برق برای همیشه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.