سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نامشخص تیم هایپرشهر برای حضور در لیگ فوتسال

تیم فوتسال هایپرشهر برای حضور در مسابقات لیگ برتر وضعیت نامشخصی دارد و قرار است تکلیف واگذاری امتیاز این تیم تا فردا مشخص شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر این روز‌ها وضعیت نامشخصی دارد و هنوز مشخص نیست که آیا این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنند یا خیر و مدت‌ طولانی است که تمرینات این تیم تعطیل شده و بازیکنان و کادر فنی دچار سردرگمی شده اند. این در حالی است که تیم هایپرشهر باید تا ۱۰ روز دیگر در اولین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران برود.


بیشتر بخوانید


گفته می‌شود که مسئولان باشگاه هایپرشهر شاهین شهر تصمیم دارند امتیاز این تیم را واگذار کنند که در همین رابطه  و بعد از آخرین جلسه‌ای که با مسئولان هیئت فوتبال اصفهان برگزار کردند، دبیر هیئت فوتبال اصفهان پس از شنیدن مشکلات تیم هایپرشهر با مدیران این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داد.

گفته می‌شود که مسئولان هیئت فوتبال اصفهان قرار است تا فردا صبح نظر نهایی خود را درباره این تیم اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز همگروه شده است و در نخستین رقابت خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه میزبان تیم راگای تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.