سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ موقوفه‌ای مطرح کرد؛

کشف ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ مرد سابقه دار که مرتکب ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده شهران تیم عملیات کلانتری ۱۴۲ کن، کارگروهی را برای کشف جرم تشکیل دادند.

وی افزود: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه گشت کلانتری ۱۴۲ جوادیه حین گشت‌زنی در خیابان قربانی به سرنشینان یک دستگاه پراید سفید رنگ، مظنون می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: چکیده پرونده حکایت از این دارد که مظنونین چندین بار خیابان را به صورت یک طرفه بالا و پایین می‌رفتند که ماموران به صورت نامحسوس آن‌ها را تحت نظر قرار می‌دهند و با تعقیب و مراقبت انجام شده مشخص شد قصد تخریب قفل درب یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را دارند که ماموران کلانتری کن وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، سرنشینان پراید را دستگیر می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه منکر سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: سارق با مشاهده تصاویر ضبط شده خود به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت با همکاری همدستش به نام عباس معترف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی بخشی از اموال مسروقه نیز در مخفیگاه متهم کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه آن‌ها به ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.