سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۷ اکیپ راهداری در شهرستان نمین/کلیه محورهای مواصلاتی باز است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۷ اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از عملیات برف روبی گردنه حیران گفت: در طرح زمستانی امسال ۴۰ نفر راهدار در قالب ۷ اکیپ و ۲۰ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

او از ذخیره سازی دو هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه‌های حیران و نمین خبر داد و افزود: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی این شهرستان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین بیان کرد: در هشت ماه گذشته با تلاش رانندگان و ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا بیش از ۸۶۷ هزار تن کالا از شهرستان نمین جابجا شده و ۳۵ هزار و ۲۴۶ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها تجدید خط کشی شده تصریح کرد: درجهت حفاظت و صیانت از راه و حریم آن به همت اکیپ‌های راهداری از ۴۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیرمجاز جلوگیری شده است.

او تسطیح ۷۷۰ کیلومتر حریم راه روستایی، شستشوی ۲۸هزارو ۶۰۰ عدد تابلو و علائم، رنگ آمیزی ۵۳۵ تیر‌های روشنایی جاده‌ها و سایر تلاش‌های مستمر در حفظ و نگهداری راه را از اقدامات مهم راهداران نمین در هشت ماه گذشته دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۴۳ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.