سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت بهداشت:

فعالیت ها در زمینه تولید واکسن کرونا امیدبخش است

لاری گفت: فعالیت ها در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور خوب بوده و اجرای طرح «شهید سلیمانی» اوج بلوغ مدیریت ویروس در کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت  در نشست مدیریت و مبارزه با بیماری ویروس کرونا به اقدامات انجام شده از سوی وزارت بهداشت در زمینه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های گذشته حوزه سلامت کشور با سختی‌های بسیاری مواجه بوده است.

او با بیان اینکه در زمینه در تولید واکسن نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و امید بخش است، اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای پایش و غربالگری ویروس کرونا اوج بلوغ مدیریت این بیماری در کشور است.

ناظر عالی وزیر بهداشت در طرح غربالگری خانه محور شهید سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد پیشرفته‌های خوبی در استان گیلان در اجرای این طرح هستیم، گفت: مسئولان حوزه بهداشت و درمانی استان گیلان نقش راهبردی خوبی در اجرای این طرح داشته‌اند.

او به همکاری و همدلی وزارت بهداشت و سپاه پاسداران در حوزه مدیریت کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: همه تلاش می‌کنند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع و بیماری کنترل شود همدلی پیش‌آمده و نقشه راه تبیین شده امیدوارکننده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی زمینه تقویت بنیه و سرمایه‌های اجتماعی در کشور را فراهم می‌کند، اضافه کرد: همه ارگان کشور و نظام تلاش می‌کنند تا این طرح به بهترین شکل اجرایی شود.

او  به موضوع افزایش آمار ابتلا‌های در استان‌های شمال کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به سرد شدن هوا و احتمالاً بستن درب و پنجره‌ها تهویه کافی در منازل صورت نگرفته و انتشار و اشاعه ویروس بیشتر است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.