سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در یزد

سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گفت: شهروندانی که موتورسیکلت آن‌ها در توقیف پلیس بوده بدون پرداخت هزینه‌های اضافی برای ترخیص اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حسین عباس زاده سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گفت: شهروندانی که موتورسیکلت آنها در توقیف پلیس بوده و از روز‌های پایانی فرصت ترخیص گسترده موتورسیکلت‌های توقیفی از سوی دادگستری و پلیس راهور، بدون پرداخت هزینه‌های اضافی برای ترخیص استفاده نمایند.

او افزود: شهروندانی که موتورسیکلت‌های آنها در پارکینگ‌های سطح شهر توقیف شده، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sterdad.ir برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

روابط عمومی دادسرا از ترخیص قابل توجهی از موتورسیکلت توقیفی از سوی  سامانه www.sterdad.ir خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت استفاده از شرایط ویژه ترخیص، در این سامانه محدود و رو به اتمام بوده به افرادی که موتورسیکلت آن‌ها توقیف شده پیشنهاد میشود با مراجعه به سامانه مذکور از فرصت باقی مانده استفاده نمایند و بتوانند وسایل نقلیه خود را با کمترین هزینه تحویل بگیرند.

شهروندان هرگونه سوال و ابهام را با شماره ۰۹۱۳۳۷۴۳۱۹۰ مطرح کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.