سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت مرحوم زارعی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت علی‌اصغر زارعی استاد و رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه امام حسین(ع)، جانباز دفاع مقدس و جانشین سابق سازمان پدافند غیرعامل کشور را به جامعه دانشگاهی و همه اساتید و بسیجیان گرانقدر کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد فرهیخته بسیجی، علی‌اصغر زارعی را به جامعه دانشگاهی و همه اساتید و بسیجیان گرانقدر کشور تسلیت عرض می‌کنم.

زارعی پیش از انقلاب در مبارزات دانشجویی بر علیه رژیم طاغوت فعالیت داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز افتخار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین جانبازی در این راه مزین کارنامه عمل صالح ایشان بود. پس از دوران دفاع مقدس نیز به ادامه تحصیل ادامه داد و در فعالیت‌های علمی دانشگاه امام حسین (ع) نقشی موثر داشت.

این جانباز فرهیخته در شکل‌گیری بسیج اساتید در دانشگاه نقش‌آفرین بود و ریاست آن را نیز سال‌ها عهده دار بود و همچنین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در دوره‌های متمادی حضور فعال و مؤثر داشت.

از ویژگی‌های بارز زارعی باورمندی عمیق و وفاداری به انقلاب اسلامی بود و روحیه بسیجی او همواره در فعالیت‌هایش بروز و تجلی داشت که درگذشت این سرباز ولایت را به رهبر حکیم انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای ایشان از خداوند متعال علوم درجات الهی و رحمت و غفران واسعه را برای این عزیز دلسوخته و سفر کرده خواستارم.

سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.