سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۰ درصدی تردد در جاده‌های مازندران

با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه ۳۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال و همچنین ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

او افزود: این میزان از کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور به بیش از ۵۰ درصد نیز رسیده است.

نجفی گفت: بر اساس این محدودیت‌ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در محور‌های شهرستان‌های دیگر و استان‌های دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود:همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین‌های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در محور‌های مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می‌گردد.

او گفت:وسایل نقلیه‌ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری‌ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدودیت‌ها در صورتیکه جریمه‌ای برای آن‌ها صادر شود می‌توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مجوز‌های صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه‌های هوشمند خواهد شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.