سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

نامه سرپرستار بیمارستان نشان دهنده قصور در درمان نوزاد آبدانانی نیست

کریمیان گفت:نامه سرپرستار بیمارستان در خصوص نوزاد شیرخوار آبدانانی به هیچ عنوان نشان دهنده قصور نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نامه‌ای خطاب به مردم استان، گفت: نامه منتسب به پرستار مسوول یکی از بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) که در فضای مجازی انتشار یافته است، تنها یک گزارش عملکرد در بخش مبدا بوده و به هیچ عنوان نشان دهنده قصور در روند درمان نوزاد شیرخوار آبدانانی نیست.


بیشتر بخوانید

 او افزود : ممکن است که انتشار این نامه، مخاطبان و مردم را که آشنایی کافی با تجهیزات بیمارستانی و نحوه و زمان کاربرد آنان و اصطلاحات درمانی عمومی ندارند را به این مسئله سوق دهد که مسؤولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در شعار خدمتگزار مردم هستند و این می‌تواند آسیب‌زا باشد.

کریمیان بیان کرد: در حالی که همکاران ما در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و تقدیم سه شهید والامقام مدافع سلامت استان بیانگر ایثار و ازخودگذشتگی مجموعه برای خدمت به مردم است، اینگونه اقدامات خدای‌ناکرده ممکن است که روی انگیزه همکاران در خدمت به مردم و بیماران تأثیری هرچند ناچیز و حداقلی داشته باشد و ما امیدواریم که این تأثیر منفی را شاهد نباشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد : ما هیچ گاه خود را طلبکار نمی‌دانیم، اما‌ای کاش شما از زخم‌های پنهان ما خبر داشتید و می‌دانستید بیشتر از شما و پیشتر از شما بر این درد گریسته‌ایم. در مورد فوت شیرخوار دلبندمان تمام مراحل قانونی را با دقت و حساسیت صدچندان پیگیری کرده و از هیچ خطایی چشم پوشی نخواهم کرد.

او یادآور شده است: نحوه صدور گواهی فوت و صحت یا قصور در این امر از نظر علمی و پزشکی همچنان و با جدیت تمام در دست بررسی است و مسؤولان بیمارستان و پزشک صادر کننده گواهی فوت تا روشن شدن کامل موضوع موظف به پاسخگوهی خواهند بود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.