سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر سردار شهید استوار محمودآبادی فردا تشییع می‌شود

پیکر سردار شهید استوار محمودآبادی فردا در شیراز با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) تشییع و در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مراسم تشییع پیکر سردار شهید استوار فرداصبح ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با رعایت اصول بهداشتی در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار و پیکر این شهید در گلزار شهدای دالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردار سلیمانی، شب گذشته پس از ۴۰ سال پاسداری و تحمل درد عوارض شیمیایی به درجه شهادت رسید.

این شهید سرافراز متولد شهرستان کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
روحش شاد و یادش گرامی باد
حسین
۰۷:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
خوشا به سعادت این عزیزان که افتخار آفرین بوده اند و با شهادت خود افتخار همیشگی برای خود و کشورمان به ارمغان آوردند در اصل عاقبت بخیر شدند دیگران درس بگیرند نهایت همه می رویم انشاء ا... همانند این عزیزان باشیم رستگار و خداوند خشنود. برای شادی تمامی شهدا صلوات