سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والدین بی‌رحم برای گرفتن خسارت از بیمه، ۶ فرزند خود را قربانی کردند

پدر و مادر بی‌رحم برای گرفتن خسارت از بیمه، خانه خود را آتش‌ زده و ۶ فرزند خود را قربانی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر و مادری انگلیسی پس از طرح یک برنامه سه نفری با همکاری یکی از دوستانشان برای سوزاندن خانه ۳ اتاقه خود که کوچک بوده، تصمیم می‌گیرند خانه خود را با هدف گرفتن خانه‌ای بزرگتر آتش بزنند، اما این طرح به فاجعه بزرگی تبدیل شد که زندگی همه فرزندان آن‌ها را از بین برد.

«مرد فیلپورت» و همسرش «مایک فیلپورت» به جرم قتل ۶ فرزندشان محکوم شدند، این پرونده در آن زمان به عنوان غم انگیزترین مورد در نوع خود که پلیس با آن سر و کار داشت توصیف شد و قاضی آن زمان این توطئه را «یک نقشه خطرناک و شیطانی» توصیف کرد که فراتر از درک هر شخصی است که از تفکر صحیح برخوردار است. نه تنها این بلکه بدتر از آن پدر برای تأمین هزینه مراسم خاکسپاری ۶ فرزندش به فکر ثروتمند شدن و استفاده از مزایای آن با جمع کردن کمک‌های سخاوتمندانه جامعه برای این امر بود.

پدر این فرزندان به حبس ابد محکوم شد، در حالی که دادگاه حکم به حبس مادر به مدت ۱۷ سال داد، اما پس از گذراندن ۸ سال از مجازات وی آزاد شد که باعث انتقاد شدید مرکز پیشگیری از جرم شد.


بیشتر بخوانید


آزادی مادری انگلیسی باعث خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی در انگلیس شد و خواستار زندانی شدن مجدد وی و گذراندن دوره محکومیتش شدند. حتی برخی با توجه به جرم شنیع وی خواستار حبس ابد این زن شدند.

«دیوید اسپنسر» از مرکز پیشگیری از وقوع جرم در این خصوص گفت: این یک تمسخر مطلق به سیستم عدالت کیفری انگلستان است و عدالت محقق نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Baba
۱۳:۴۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
چطور دلت آمد این بچه‌ها پرپر بشن
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
چقدر دردناک آخه یه مادر یا پدر چطوری میتونه این کارو بکنه!!!؟
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
وقتی ایمان و ترس از خدا نبود، انسان از حیوان پست تر میشود
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
واقعا اینا پدر و مادر بودن.چقد بی وجدان!!
ناشناس
۰۲:۵۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
بچه ها شانس آوردن، از دست این پدر خلاص شدن.