سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره ۹۰ درصد نفت سفید برای مناطق صعب العبور مهاباد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد از ذخیره سازی ۹۰ درصد نفت سفید برای مناطق صعب العبور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمود تیردادی رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد با بیان اینکه در سال جاری ۴ کالا برگ نفت سفید برای روستا‌های شهرستان اعلام شده است، گفت: در همین خصوص ۹۰ درصد نفت سفید مناطق صعب العبور را ذخیره کرده ایم و ۷۸ درصد نفت سفید فروشنده‌های محلی نیز ذخیره شده است.

تیردادی افزود: برای سهمیه بندی به خانوار‌های ۱ الی ۴ نفره ۶۰۰ لیتر، خانوار‌های ۵ تا ۷ نفر به بالا ۸۰۰ لیتر نفت سفید تخصیص داده شد.

بیژن فر بخشدار خلیفان هم در این خصوص اظهار داشت: توزیع نفت سفید در مناطق صعب العبور نسبت به سال گذشته بهتر صورت گرفته است، اما در سایر مناطق روستایی این امر با کاهش همراه است.

هم‌اکنون در مهاباد ۶ جایگاه فعال بنزین و نفت سفید و هشت جایگاه گاز سی‌ان‌جی فعال هستند که چهار جایگاه به صورت ۲ منظوره فعالیت می‌کنند و ۲۸ فروشندگی روستایی فرآورده‌های نفتی در ۲ بخش مرکزی و خلیفان مهاباد توزیع نفت سفید و نفت گاز بخش روستایی این شهرستان را بر عهده دارند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مسئولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی برعهده دارد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.