سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۲۹ هزار مبتلای جدید ظرف یک روز در روسیه

با ابتلای بیش از ۲۹ هزار نفر دیگر به کرونا در روسیه، آمار مبتلایان به نزدیکی دومیلیون و ۴۷۰ هزار نفر رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس تازه‌ترین آمار، شمار مبتلایان جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته در روسیه به بالای ۲۹ هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از یک مرکز ضد بحران کرونا در این کشور نقل کرد که وی گفته است آمار مبتلایان جدید به ۲۹ هزار و ۳۹ نفر در ظرف روز گذشته رسیده است؛ مسأله‌ای که نشان از آمار بالای مبتلایان از زمان آغاز این همه گیری است.

بیشترین آمار قبلی مبتلایان کرونا در روسیه متعلق به روز شنبه بود که در آن ابتلای ۲۸ هزار و ۷۸۲ نفر به ثبت رسید.

طبق اعلام خبرگزاری تاس، با این حساب، آمار نهایی ابتلا به کرونا در روسیه، به دو میلیون و ۴۶۹ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است.

پایین‌ترین رشد کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته در «ناحیه خودگردان چوکوتکا» با ۰.۲ درصد به ثبت رسیده است. همچنین ناحیه حودگردان خانتی- مانسی در روسیه طی روز گذشته شاهد رشد ۰.۶ درصدی بوده است.

مسکو، پایتخت روسیه نیز طی روز گذشته، شاهد ثبت ۷ هزار و ۵۱۲ مورد جدید ابتلا به کرونا بوده است.

گفتنی است آمریکا با دارا بودن بیش از ۱۴ میلیون و ۹۹۱ هزار نفر مبتلا، رتبه اول را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. همچنین تا کنون بیش از ۲۸۷ هزار نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

هند نیز با داران بودن بیش از ۹ میلیون ۶۶۰ هزار نفر، رتبه دوم را در میان کشور‌های جهان داراست. برزیل با دارا بودن بیش از ۶ میلیون و ۵۷۷ هزار نفر رتبه سوم و روسیه با دارا بودن حدود دو میلیون ۴۷۰ هزار مبتلا، رتبه چهارم را در میان کشور‌های جهان در خصوص آمار ابتلا به کرونا داراست.

گفتنی است تا کنون بیش از ۶۷ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بش از یک میلیون و ۵۳۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.