سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از داخل خانه قوانین را وضع می‌کنند / چنین افرادی هیچ درکی از فوتبال ندارند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: می‌خواهم بدانم کدام مرجعی قانون ۱۱+۵ را وضع کرده است آیا آن افراد با فوتبال آشنایی دارند؟ چنین افرادی فوتبال را با کدام "ت" می‌نویسند!

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست برابر شهرخودرو با لشکری  از بازیکنان کرونایی گفت: درخصوص بازی هیچگونه صحبتی ندارم، صحبت من به  درباره قانونی است که از طرف سازمان لیگ اعلام شده  ، می‌خواهم بدانم کدام مرجعی قانون ۱۱+۵ را وضع کرده است آیا آن افراد با فوتبال آشنایی دارند؟ چنین افرادی فوتبال را با کدام "ت" می‌نویسند! هیچ درکی و شعوری از فوتبال ندارند حاضرم با همه آن‌ها صحبت کنم تا ببینم آیا از فوتبال سر در می‌آورند.

او در ادامه گفت: چگونه این قانون را ایجاد کردند چنین افرادی هیچ گونه آشنایی با اردو، تمرینات و کنار هم بودن بازیکنان ندارند باید آدم‌های فوتبالی قوانین مربوط به فوتبال را وضع کنند اگر یک تیم ۳۵ بازیکن نیز در اختیار داشته باشد نمی‌تواند با تنها ۱۵ بازیکن کار‌هایی که مد نظرش هست را انجام دهد.

رضایی در خصوص مبتلا شدن بازیکنانش به ویروس کرونا گفت: از روز گذشته ۱۲ بازیکن تیم ما به کرونا مبتلا شده‌اند آن‌ها نمی‌دانند که یک بازیکن باید چندین جلسه در کنار هم‌تیمی‌ها کار کند تا بتواند تاکتیک مد نظر مربی را در زمین پیاده کند. از داخل خانه این قوانین را وضع کردند. برای فوتبال متاسفم که افراد غیر ورزشی در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به دستور عجیب مبنی بر تست راستی‌آزمایی گفت: بازیکنانی که در زمین بازی کردند به کرونا مشکوک بودند و باید تست راستی‌آزمایی بدهند که خنده‌دار است، اگر قرار بود تستی گرفته شود امروز باید گرفته می‌شد نه پس از پایان مسابقه که دیگر کاری از هیچکس برنمی‌آید.

او در ادامه بااشاره به کمبود بازیکنان عنوان کرد: می‌گویند بازیکنانی که در خانه هستند را فرا بخوانید، ممکن است در بین ۱۵ بازیکن ۴ نفر دروازه‌بان باشند که تست شان منفی است در آن صورت چه‌کسی باید در زمین مسابقه بازی کند، در این صورت تنها یک تعویض برای یک چی می‌ماند! آیا می‌دانند که هر پست به چند بازیکن نیاز دارد یا چنین افرادی اطلاع دارند در هر پست چند بازیکن باید وجود داشته باشد. جالب اینجاست که باشگاه‌ها این قوانین وضع شده را قبول کردند می‌توانند در این خصوص تجدیدنظر کنند شجاعتش را داشته باشند و بگویند که اشتباه کردیم نه اینکه روی آن پافشاری کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: نماینده سازمان لیگ می‌گوید همه این صحبت‌ها درست است، اما قانونی‌است که پابرجا شده است این قوانین وحی منزل است که قابل تغییر نیست؟ بنابر مقتضیات زمان این قوانین باید تغییر کند، حتی قانون اساسی کشور‌ها بعد از یک یا دو اصلاح می‌شود آیا این قانونی که یک سال گذشته وضع شده نمی‌تواند تغییر کند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان با اشاره به اصلاح نشدن این قانون گفت: اصلاح قانون و مشورت در خصوص آن وقت‌شان را می‌گیرد یا به آن فکر نمی‌کنند تا در این خصوص تجدید نظر کنند. به این فکر کرده‌اند که آیا این قانون برای فوتبال مناسب است، اسم آن‌را هم قانون گذاشتند و می‌گویند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.