سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفع آب های سطحی آبادان توسط شبکه فاضلاب شهر

مدیر شبکه آبفا منطقه آبادان گفت: ۶۵ درصد از آب‌های سطحی ناشی از بارندگی هفته گذشته در آبادان توسط شبکه فاضلاب این شهر دفع شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مصطفی مهرانفر مدیر شبکه آبفا منطقه آبادان روز یکشنبه گفت: آبادان برای دفع آب‌های سطحی به ۸۰۰ کیلومتر شبکه نیاز دارد که هم اکنون فقط ۳۵۰ کیلومتر وجود دارد و ۴۵۰ کیلومتر دیگر باید در این شهر احداث شود.

او افزود: بخش زیادی از ۳۵۰ کیلومتر فعلی دفع آب‌های سطحی شهرداری آبادان به سیستم فاضلاب این شهر متصل است که روان‌آبهای باران از این طریق دفع می‌شود و ۶۵ درصد آب‌های سطحی ناشی از باران هفته گذشته در آبادان نیز توسط شبکه فاضلاب دفع شد.

مدیر شبکه آبفا منطقه آبادان گفت: شبکه فاضلاب آبادان در ساعت ۱۰۰ هزار مترمکعب آب را دفع می‌کند که در هنگام بارندگی این میزان به ۴۰۰ هزار مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد؛ حجم بالای دفع آب باران توسط شبکه فاضلاب فرسودگی و همچنین پایین آمدن راندمان شبکه فاضلاب را در پی خواهد داشت.

او افزود: هم اکنون هشت پمپ برای دفع آب‌های سطحی در مناطق شطیط، میدان طیب، ذوالفقاری، امیرکبیر و ایستگاه هشت بهار آبادان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نصب شده تا در هنگام بارندگی مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.