سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال:

برای دیدار‌های معوقه شهرداری گرگان تاریخ تعیین می‌کنیم /میزبانی مسابقات لیگ بسکتبال در تهران راحت‌تر است

شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان توضیحاتی را ارائه کرد.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری هفته سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر بسکتبال طی روز‌های گذشته بیان کرد: ما تا هفته سوم، مسابقات لیگ بسکتبال بانوان را در سالن دانشگاه آزاد برگزار کردیم، اما به دلیل برخی مشکلات و این که سالن آزادی در اختیار آقایان است و از طرفی، چون آن‌ها به دلیل بازی های کاپ انتخابی آسیا در ایران حضور نداشتند، از غیبت آن‌ها استفاده کردیم و مسابقات را در سالن اختصاصی فدراسیون برگزار کردیم.  

شجاعی درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حین انجام بازی‌ها بیان کرد: روندی که ما پیش گرفتیم خوب جلو رفت و بعد از هر بازی گندزدایی و ضدعفونی انجام شد و فواصل اجتماعی برای نیمکت ذخیره‌ها حفظ شد. تست کرونا از همه افرادی که در سالن حضور دارند نیز گرفته شد. هیچکس حق نداشت بدون انجام تست کرونا پا به سالن بگذارد و البته بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار شدند.

او ادامه داد: برخی برنامه‌ها مانند ابتلای ۵ نفر از بازیکنان شهرداری گرگان به ویروس کرونا، پیش می‌آید که از کنترل ما خارج است. بازی‌های شهرداری گرگان هم به همین منظور لغو شد. چون رفت و آمد برای تیم‌های شهرهای دیگر مشکل خواهد بود و در حال بررسی هستیم تا در زمانی مقرر این دیدار برگزار شود.  

شجاعی درباره میزبانی شهرهای دیگر از مسابقات لیگ بسکتبال بانوان بیان کرد: تهران از نظر امکانات و دسترسی به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ما راحت‌تر است و همه نیرو‌ها برای ما قابل دسترس‌تر  و سالن‌ها در اختیار ما است؛ بنابراین تهران گزینه بهتری برای میزبانی بود و باید ببینیم در دوره‌های بعدی مانند پلی آف، اگر تهران در وضعیت قرمز باشد با بررسی استان‌ها شهری را انتخاب می‌کنیم. از طرفی تهران مرکزیت دارد و برای میزبانی راحت‌تر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.