سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش تریلر حامل گاز مایع

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله بزرگ مرفین از یکدستگاه تانکر حامل گاز مایع خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش تریلر حامل گاز مایع مراتب پیگیری و احراز خبر به ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: به محض وصول خبر، بررسی‌های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استان‌های شرقی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه تریلر حامل گاز مایع ضمن مخفی و جاساز کردن آن اقدام به حرکت از یکی از شهر‌های جنوبی کشور به سمت تهران کرده است.

حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مراتب به مقام قضایی منعکس شد و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه شب گذشته یک گروه از ماموران زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی‌های لازم اقدام به رصد و پایش تریلر و محل‌های تردد احتمالی آن کردند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت ماموران موفق شدند خودروی مذکور را در یکی از انبار‌های حوالی خیابان فدائیان اسلام شناسایی و بلافاصله آن را توقیف کنند و در بازرسی از آن توانستند ۳۳۲ کیلوگرم مرفین که در داخل تانکر حامل گاز مایع جاساز شده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران این پلیس در تمامی مسیر‌های مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.